14 Ocak 2009 Çarşamba

Nobre'den Transfer Açıklaması!

Nobre'den transfer açıklaması!

Hazırlıklarını Antalya'da sürdüren Beşiktaş'ın golcü oyuncusu Mert Nobre, hakkında çıkan Fenerbahçe iddialarına yanıt verirken, milli takıma çağrılma ümidine rağmen, ''Şu an benim milli takımım Beşiktaş'' dedi. 

Aynı basın toplantısında konuşan Şilili oyuncu Rodrigo Tello ise teknik direktör Mustafa Denizli'nin kendisini istediği bölgede oynattığını söylerken, sezon sonu için de iddialı konuştu. 

Antalya'nın Serik ilçesine bağlı Belek Beldesi'ndeki Gloria Serenity Otel'de kamp çalışmalarını sürdüren Beşiktaş'ta, Tello ve Nobre basın toplantısı düzenledi. 

Gazetecilerin sezon sonu sözleşmesi bitecek olan Nobre, ''Fenerbahçe ile görüştüğünüz söyleniyor. Ne düşünüyorsunuz?'' sorusu üzerine, ''Ben Beşiktaş'ta kalmak istiyorum, menajerim ve yönetimin görüşmeleri sürüyor. Ligin bitimine 6 ay var. Ben şampiyonluk düşünüyorum ama başkaları transfer düşünüyor'' dedi. 

Nobre, Yusuf Şimşek'in takıma katılmasıyla güç kazandıklarını belirterek, ''Yusuf, büyük takım tecrübesi olan bir oyuncu. Karşı karşıya çok maç oynadık. Bize de büyük katkı sağlayacağına inanıyorum'' diye konuştu. 

Türkiye'de kaliteli oyuncuların top koşturduğunu ifade eden Nobre, Galatasaray'dan Lincoln ve Arda Turan'ı Fenerbahçe'den Alex'i beğendiğini söyledi. Ligin ilk yarısında hakem hatalarının yaşandığını ifade eden Nobre şöyle devam etti: 

''Fenerbahçe maçında ne kadar iyi futbol oynadığımızı herkes gördü. On kişi kalmamıza rağmen çok iyi oynadık. Ama her nedense Galatasaray maçında da on kişi kaldık. On kişi kaldıktan sonra yapacak fazla bir şeyimiz kalmıyor. Tabii ki hatalar yapılacaktır ama bu kadar hata üst üste gelince insanın aklına başka sorular geliyor. Bizim Galatasaray maçında yediğimiz gol ile benim İstanbul Büyükşehir Belediyesispor'a attığım gol aynı, sadece forma değişik.'' 

Gazetecilerin, ''Milli takımda oynamak istiyor musun?'' sorusu üzerine Nobre, ''Ben çok mücadeleci bir oyuncuyum. Hakemin oyunu başlatmasıyla mücadelem başlıyor, bitirene kadar devam ediyor. Benim bu mücadelem sürecek, umudum yok değil. Şu an benim milli takımım Beşiktaş'' diye konuştu. 

-TELLO- 


Beşiktaş'ın Şilili orta saha oyuncusu Rodrigo Tello da, Beşiktaş'ta mutlu olduğunu ancak tam performansını henüz sahaya yansıtamadığını söyledi. Mustafa Denizli'nin takımın başına geçmesinin ardından kendisiyle bir görüşme yaptığını belirten Tello, ''Mustafa Denizli beni sevdiğim mevkide oynatıyor. Bu benim daha iyi oynamamı sağladı. Daha fazla ileri çıkıyorum daha hırslı oynuyorum'' dedi. 

İlk yarıda çok fazla puan kaybettiklerini ifade eden Tello, ikinci yarıda her şeyin çok daha farklı olacağını söyledi. Özellikle derbi maçlarını kendi sahalarında oynayacak olmalarının büyük bir avantaj olduğunu belirten Tello, ''Bu sene lig çok çekişmeli geçiyor. 6 puan büyük bir fark değil. Taraftarımız endişelenmesin çünkü biz endişelenmiyoruz. Kendi kapasitemize güveniyoruz, sene sonunda bunu herkes görecek'' diye konuştu.

Tello, takımın yeni transferi Yusuf Şimşek'in Türkiye'deki en klas oyunlarından biri olduğunu ve büyük işler yapacağını söyledi. Sakatlıklar nedeniyle zaman zaman gerçek performansını yakalayamadığını belirten Tello, ''Ben her zaman yüzde 100 olmayı istiyorum. Ancak sakatlıklardan dolayı bu bazen gerçekleşmiyor. Kamp performansına ulaştığımda gerçek Tello'yu göreceksiniz'' dedi. 

Öte yandan kamp çalışmalarını sürdüren Beşiktaş, yarın Topkapı Futbol Merkezi'nde Alman Werder Bremen takımıyla bir hazırlık maçı yapacak.

Spor Haberlerinin devamı için www.jaglersport.com

Hiç yorum yok: